2 buçuk aylık bebeğim ilk önce memeyi reddetti sağaeak vermeye çalıştım hala da öyle yapmaya çalışıyorm ama üzüntüden iyice azalınca sütüm mama takviyesi yapıyorum ama 1 kere bile istekle almadı. İnanın her beslenme saati yaklaştığında içime sıkıntı giriyor. Daha beslenme pozisyonuna girdiği an ağlamaya başlıyor. Aranızda bebeği böyle olan var mı?