Esraalibugra eğer pişiğiniz yoksa ve bebeğiniz huzursuz değilse gitmenize gerek yok zaten verilen damla da ilaç değil laktaz enzimi bebeğiniz sütün içindeki laktozu parçalayamadıgı için oluyor. Eğer mama kullanıyorsunuz laktoz içermeyen mama kullanabilirsiniz emziriyorsanız doktorunuza danışarak o damlayı kullanabilirsiniz zaten reçetesiz alıyoruz eczaneden. Birde tek emzirmede tek meme olarak emzirin. Bebeğiniz kaç aylık? Birde kakasında kan gördünüz mü hiç?