Narin Aslında hep korktuğum 2. Ay aşısıydı ama o umduğum gibi olmadı kolay geçti.Ama 4. biraz ateş,halsizlik,huysuzluk yaptı. Ne kadar sürüyor bu yan etkiler? Sizlerin durumu nedir?
Milasmom Narin ilk gün kötü gecti huysuzdu uykusundan ağlayarak uyaniyodu cok agliyodu ertesi gun duzeldi
ElifAlya Narin bizimde zordu. Ozellikle asi yapildigi gun ve gecesi . Oglene dogru normale donmustu bebegim cok sukur. Size de gecmis olsun🌸