Deletedmom318 merhaba trendyoldan çok alışverişi yapıyorum bu zamana kadar bende 2 ürün dışında sıkıntı yaşamamıştım ama birinin bir ürünümü 2 ay bir ürünümü 6 ay göndermediler 2 aylık gönderilmeyen ürünün teslimat süresi bir aydı çok üstelemedim arayınca da hemen iadesini yaptılar ama ekim ayında aldığım kazak Mayıs ayı oldu hala gelmedi 8 9 defa müşteri hizmetlerini aradım özür dileyip şikayet dilekçesi açıp en kısa zaman da çözeceğini söylediler bir dönüş olmadı