Fatmaenes Merhaba, adet dönemim biteli 5 gün oluyor biraz önce peçete ile silerken koyu kahve leke geldi özür mü oluyor abdestim mi bozuldu, böbreğimde de ağrı var taş mı düşürüyorum 🤷🏻♀️ Ne yapmalıyım acaba
Zhnce Fatmaenes toplamda 10 gün oldu mu Yani ilk regl olduğun günden itibaren 10 gün tamamlandıysa özür kanıdır ve oruç tutulabilir
MuhammedAmine Fatmaenes özür değil . Tamamen kesilene , beyaz akıntı gelene kadar oruç tutamazsınız kahverengide olsa kanama devam ediyor .
Annevebebisi Fatmaenes canım hanefi mezhebine göre adetin başından 10 gün geçmediyse adetsin. Şafii isen 15 gün geçmediyse adetsin. Bu günleri geçtiyse özür olursun
Newlymum Fatmaenes adet bittikten sonra gelen akıntı özürdür. Oruç tutulup namaz kılınır ibadetler devam edilir. Ancak her vakit ibadet edebilmek için abdest tazelemek gerekir.
Hilfa Zhnce adet başlagıcından itibaren 10 gün boyunca gelen olursa adetli sayılırsın sonrasında gelen olursa özürlü sayılırsın
MuhammedAmine MuhammedAmine ben yanlış okumuşum adetli olduğum 5. Gün diye okudum . Adetin başlayıp biteli 10 gün olduysa özürdür.