Kuzeyimm41 kolikti bebeğim evet aynen öyleydi ama ayrıca inek sütü alerjisi ve idrar yolu enfeksiyonu da olduğunu öğrendim.yoksa bende sizin gibi araştırıyordum ve diğer tüm kolik anneşeri sadece gece başlayıp 3-4 saat ağlamanın sürdüğünü söylerlerdi,oysa benim ki sadece uyuduğu zaman ağlamazdı.Yani kısaca benim yaptığım hatayı yapmayın araştırın başka problemi olabilir.kakada kan ,mukus.onlar da çok ağlatıyor kolik gibi