Amineee Canlarım bebegimin yüzünde 2 haftadır falan isilik gibi bisey cikiyor ama o degil sanirim pütur pütur oluyor bazen krem falan sürünce yumuşuyor sonra yeniden öyle oliyor uyudugu zmaan falan biraz sönüyor uyandigi zmaan agladigi zaman kıpkırmızı oluyor sadece yanaklarindaydi simdi heryerine dağıldı yüzünün hatta boynuna ve ensesine de dağıldı kızımın yüzü açık tenli bebeği böyle olan varmı ne kullanırsam geçer dr a götürmeyi düşünüyoruz da cildiyiyeyemi yoksa çocuk drnami götürmem gerekiyor bilgisi olan lütfen yarfimci olabilirmi şimdiden çok teşekkür ederim canım ❤
idilinannesi Amineee çocuk doktoruna canım egzama olabilir benim bebeğiminde boynunda ensesinde yanaklarında vardı krem verdi geçti
Janss Amineee Bazen kullandığımız yağ veya losyonlardan da olabiliyor . Gözenekler tıkandığı için minik pütürcükler çıkabiliyor . Siz yine de cildiye doktoruna bir danışın ❤️
Amineee Janss yag da losyonda kullanmıyorum canım sampuandan diye düşünüp onu degistirdim ama yine oluyor
idilinannesi Hmzam tirecort 2 gün doktor biraz daha kızarır kremden 1 haftaya bişey kalmaz dedi 1 hafta sürmedi düzeldi ama 1 hafta sabah akşam kullandım