Elifygt Adetim atın 15 nden 15 ama olmadım yanı 20 gun geciktim 3gun once test yaptım ama bırsey cıkmado sizce hamılemıyımdır
Deletedmom278 Elifygt Eğer yeni adet görüyorsanız ilk 1 2 ay düzensiz olur zamanla düzene girer. 20 gün fazla bir şey olsaydı çıkardı diye düşünüyorum.
Asel_Naz Elifygt vuris azaldı zaten artk küçük bir yerde yaşıyorsan git yap bence. Idrar testleri yanlış çıkabilir bazen
Elifygt Deletedmom278 hayır her ay adet goruyordum ama duzensızdı tabı en fazla 1hafta gecıkırdı bılemedım
Elifygt Asel_Naz ıstanbulda yasıyorum gazıosmnpsa tarafında en yakın hastane vıruslulere bkan hastane arabamz olsa dusunmedsn bska yerlerde test yptrrdım mlesef cok ters yerdeyım
Hunili Elifygt sabah erken saatte sağlık ocağına gidip kan verebilirsiniz bunun için hastahaneleri meşgul etmeye ve kendinizi riske atmaya gerek yok. Hayırlısı olsun 🍀
yasemnugr06 ilaç kullandınız mı hiç bu süre de stres falan onlarda geciktirir Allah gönlünüze göre versin 🥰
yasemnugr06 Yesillimon canım ben doğumdan sonra her adetimde ilk gün böyle oluyorum inşallah değilsindir