Zgk Bebegim 9 aylik ve ust dis etleri baya sis cok sis yani onler ozellike ama yanlarda sis normal mi bu kadar sismesi alt iki disimiz cikarken boyle sislik gormemistim acaba dislerini kasirken mi zarar gordu diye dusunuyorum