Hanımlar 2 gün sonra 4. Ayımızı dolduruyoruz Bebeğimin Çok fazla salyası var hatta uyanıkken hiç durmuyor yaklaşık 1 haftadır çok huzursuz gündüz uykuları 15 dakika en fazla yarım saat Diş etleri şişmiş bir şekilde Fakat henüz beliren bir diş yok bir kaç gündür az az ateşimiz oluyor biraz öncede ateşimiz çıktı daha küçük olduğu İçin minoset verdim Sizce Diş belirtisi mi bunlar?