Hanımlar bu emzirme işi çok hassas bir konu.eğer baştan heleki lohusayken birilerinin karışıpda psikolojinizin bozulmasına izin vermemeye çalışın bence.çünkü zaman ilerledikçe farklı düşünceler gelişebiliyor insanda özellikle ek gıda döneminde iştahsız bir bebeğiniz olursa yetememe gibi düşünce olabiliyor.bende başlarda biraz sıkıntı yaşamıştımda