Nltka ben bu tarz sorunlar yuzunden 3 ayda doktor degistirdim. Bir çogu anlaşiyor burdan alin bundan verin diye. Çünkü yiyor diye bende veriyordum 40 gunlukken 90 cc ama bobreklerde sorunla karşilaştik 47. Günümüzde karaciger degerleri cok kotu cikmisti doktorumuz o zaman sen ne kadar mama yediriyorsun bu çocuğa diye sormustu ve kizmişti. Ben yaşadiğim karsilastigim için söylüyorum uyariyorum sizin bileceğiniz iş yine.