Tanereyluldeniz aklınızda bulunsun ( Allah bir daha yaşatmasın o ayrı ama) düşme sonrası emzirmek( boğulma tehlikesi nedeniyle) uyutmak tavsiye edilmiyor. Bıngıldagını kontrol edin. Her ihtimale karsı uyandırın, biraz oyalayın. İlk 4 saat ve sonraki 4 saatler önemli. 4-8-12-16-20-24 şeklinde. Fışkırarak kusması, huzursuzlugu veya baygınlık hali yoksa endişelenmeyin. kemikleri henüz çok yumuşak oldugu için bıngıldagının üstüne düşmediyse birşeyi yoktur Allahın izniyle. Koltugun masanın sandalyenin üstüne koymayın. ( biz de 3 aylıkken yaşamıştık oradan biliyorum)