Merhaba anneler 4 aylık bebeğim var her banyosunda hakiki zeytinyağı sürüp bekletip tarakla tarıyorum çok az kaldı geçti gibi sonra yine çıkıyor şampuanımız Sebamed neden çıkar bu Konak sürekli niye tekrarlıyor başına gelen var mı ? Şampuandan dolayı olabilir mi veya siz neler önerirsiniz