yavrusununannesii ben çok uğraştım yarada olsa canım yansada hep vermeye çalıştım göğsümü hiç vazgeçmedim. Tutmuyordu sütümden az bişey sağıp göğsüme döküyordum ağzına gidince tutsun memeyi diye. Yada mama döküyordum sütüm biran önce gelsin emerek diye. Çok şükür tuttu sonra. Sizde deneyin vazgeçmeyin farklı yöntemler deneyerek inşallah tutar.