Hemanjiomluminik evet ben de hatırlıyorum 4. ay atağı o kadar yorucu geçmişti ki.. minicik bebek beni zorlamıştı doğrusu eşimden de destek göremiyordum, 1 ay sadece günde 1-2 saat ile geçti. Şimdi oglum 18 aylık olmak üzere, 10. atak bitti. Ama bazı şeyler dikkatimi çekiyor, hiperaktivite olabilir oglumda çünkü sürekli atakta gibi yaşıyoruz günlerimizi 🙈Allah anne babaların yardımcısı olsun, herşeye rağmen varlıkları yetiyor ❤️