Deletedmom298 anneyim_ Valla sen böyle çocuğun basına kötü seyler getirrisin. yapma canimm hepsi normal seyler. Cocuk gayet normal gelisiyor. Panik yapan sensin 😂😂 Sakinn sakinnn
0503 anneyim_ canım bende korkmuştum hiç kusmazken kusmaya başladı midesini mi üşüttü dedm hastaneye gittik muayene atti doktor bişe çıkmadı çok şükür banada dediki eğer öksürmüyorsa nefes alırken kaburgalarını içine gitmiyorsa korkmana gerek yok dedi