bbmbbm 4. Ayımız bitti , birebir aynılarını yaşıyoruz valla ne oluyor bu çocuklara anlamıyorum 😞bazısı hiç nasıl büyüttüğünü bilmiyor, ama doğdu doğalı hep gazlı hep sancılı benimki de 🤷♀️Şansım böyleymiş diyorum artık , yıprandım yoruldum bezdim 😞 yine de Allah beterinden korusun ne diyelim canım umarım düzelirler ..