aynurk Kızım da bir dönem her şeyi attı , gözümüze bakarak tepki bekledi . Önceleri kızım atılmaz felan diyordum , ben deyince baktım ki oyun sandı ve gülerek kahkahayla atıyor . Biz de babasıyla attığında hiç tepki vermedik . Attığı şeyi unutturup ortadan kaldırdım. Kızma, uyarma , gülme gibi karşılık verirseniz oyun olarak algılıyorlar. Şu anda atmıyor , 15 aylık.