Celalbebek Merhaba Doğumdan sonra saçlarım çok aşiri dökülmeye başladı halada devam edıyor her gıden gün daha çok dökülüyor tavsıyelerınızı yazarmısınız napayım , nasıl dokulmesı azalır …
Cennet-Kokulum Celalbebek aynı sorun bende de var 6 ay oldu doğum yapalı ama aşırı dökülüyor kansızlık ve vitamin eksikliğinden kaynaklanıyormuş
Zeynept Celalbebek 3. Ayda başladı bende taramaya korkuyordum berbat dökülme ve kelleşme yaşadım 6. Aydayım eskisi kadar dökülmüyor bir aydır. Ve kelleşen yerler eski hale geldi Evde saçlarımı kendim boyadım 3 defa falan her ay bir defa o serleştirdi bakım yağları kullandım. En güzeli çamterebentin yağı ve badem yağını karıştırıp sürdüm 1 haftada 2-3 kez. Taramamaya çalışdım ve yukardan toplamadım. Evde hamilelikten kalma kalsium ilacı ve vitamin ilacınız kaldıysa için derim
Defneannesi_ Celalbebek hiç bir şey bir süre sonra duruyor maalesef her şey denedim hiç biri işe yaramadı dört aylıkken başladı 7 aylık şuan baya azaldı boşuna pahalı sabunalra ilaçlara para vermeyin