Bence herkes kendine göre yorum yapıyor, insanlar da kendinde olmayan şeyleri yeglemeyi çok iyi biliyor olsa gerek , mesela benim oğlum 20 aylık 20 tane dişi var .. ilk 3.5 aylıkken çıkarmıştı ,, çevremdeki dişleri geç çıkaran bebelerin anneleri işte en sağlıklı olanı geç diş çıkaranmış, bizimle aynı durumda olanlar da kuvvetli besili çocukmuş ki erken çıkardı vs vs,, yani demem o ki herkes kendine göre bise söylüyor, bence biraz genetik olabilir veyahutta çocuğun gelişimiyle alakalı olabilir