Vebum Kızlar merhaba, kablosuz dik süpürge kullanan var mı? Malum bebişler emekliyor yerlerde bişey var mı diye paranoyak oldum. Dyson v7 ve philips arasında kaldım kullanan varsa memnun mu?
Hosgeldiannelik Vebum dyson v8 kullanıyorum. Arkadaşım v7 kullanıyordu onlardan görüp aldık. Memnunum. Onlar baya sene önce yurtdışından almış v7 yi bir tek şarj sorunu vardı hemen bitiyordu. Batarya değişimi yapıp çözmüşlerdi sorunu
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Vebum Onlara o kadar para vereceğine evi kendi kendine süpüren wifi bağlantılı xiaomi al bir tane sen otur o süpürsün daima. İstersen silip süpürende var. Şuan için bütçem yol borç var bitsin 2 yıla kadar ondan almak ☺️
Aysana Dyson v10 animal kullanıyorum,bundan önce süpürge kullanmamışım meğerse diyorum. Kesinlikle dyson tavsiye ediyorum 👍
Vebum Aysana v10 biraz pahalı geldi evdeki kablolu olanda iyi o yüzden daha uygun olan v7 ye baktım 😄
Vebum AyPerisiVeGokPrensininAnnesi o da çok iyi bir tercih ama elimin altında hemen bulunsun istiyorum pratik 😄