Eceaydin05
23 günlük kızım var son bir haftadır sütüm çok azalmıştı. Sağarken( depolamam için lazım) 5-10 ml bile çıkmadı resmen 😣 Hem çok yorgundum hem adam akıllı beslenmiyordum. Şimdi hangisi etkili oldu bilmiyorum ama çok yoğun bir şekilde sütüm arttı. Galactago aldım eczaneden 43 TL bu arada 50 ml si. İnanılmaz su içiyorum 3 Lt yi buluyordur özellikle emzirirken çok içiyorum. Tahin helvası ve sütlaç yiyorum hergün. Rezene günde iki fincan içiyorum. İçine kimyonda koyuyorum yarım çay kaşığı gaz için çok etkili oluyor gerçekten. Tavuk suyu çorbası tüketiyorum ve bol bol protein alıyorum; et, balık, tavuk, peynir, yumurta gibi. Hal çok az uyuyabiliyorum malesef. Ama buna rağmen çok iyi bilginiz olsun 😌