Hilayse Gamzesylu-06 içiniz rahat etmiyorsa bebeğinizin ihtiyacı olduğunu düşünüyorsanız rüya beslenmesi yapın sık sık uyandirip emzirmeyin ama 6 saat uyuyorsa 3. Saatte biraz emzirin henüz küçük bebeğiniz
Gamzesylu-06 Hilayse aynen içim rahat etmiyor bazen bir iki gündür dediğiniz gibi yapıyorum uyandırmadım içim rahat oluyor en azından ☺️
Duygusm Gamzesylu-06 gelişimi iyi olan bazı bebeklere doktorun uyandırmanıza gerek yok artık dediğini biliyorum (2 aydan sonra). Bazıları hala 3 saatte bir emzir diyor. Farklı fikirler var bu konuda, kafamız karışıyor gerçekten.
Gamzesylu-06 Duygusm aynen öyle ya tek bi cevap bulsak iyi de herkes bişey diyor karmakarışık oluyor bu seferde Perşembe inşallah kilosuna falan baktıracam doktora sorcam ondan sonra içim rahatlar galiba ☺️
Gamzesylu-06 busraaa01 Perşembe soracağım ben canım yazarım sanada uyusa ayrı dert uyumasa ayrı bu böyle gidecek galiba ☺️
Gamzesylu-06 Didem52miray yaa oda ayrı kötü durum😒 bizim kızın uykusundan gönderelim azıcık sizede ☺️ İnşallah oda uyur yakında
Gulmrt Gamzesylu-06 arkadaşımın kızı da öyle herkes bırak uyusun dese de 3-4 saatte bir uyandırmadan emziriyormuş nasılsa uyanmıyorsa aç bırakmanın anlamı yok bence de ya
Belismom Gulmrt aynen emzirip yatırıyorum uyanmasa Bile hem içimde rahat ediyor karnı tok nasılsa diye
Mavisinannesi34 Didem52miray çak bi beşlik 😅 aynı dertten bende muzdaribim keşke uyusaaaa. Yazıları okuyunca MaşaAllah diyerekten güzel uyku benim yavruma da diyorum
Gamzesylu-06 busraaa01 tatlım bugün doktora sordum çok normal bırak uyusun dedi kilosuna falan baktı iyi dedi 10 saat e kadar uyuyabilir bebekler dedi kan şekeri falan düşse belli olur zaten dedi içim rahatladı seninde rahatlasın☺️
busraaa01 Gamzesylu-06 Öyle mi canim çok sevindim iyi bakalım canim çok teşekkür ederim bundan sonra rahat oluruz😊
Belismom RavzaNur Benim bebeğimde öyle endişelendim doktora danıştım 5-6 saat uyumaları normalmiş ama sen yinede 2-3 saate bi emzir dedi
Gamzesylu-06 busraaa01 oo çok iyi maşallah canım 5300 üzerinde olması gerek dedi bizimkinede 5400 çıktı o yüzden sıkıntı yapma güzel beslemişin dedi ☺️
ZeynepNisa1 Benm kızımda öyle 8 saat uyuyor suan 3 aylık 40 cıktıgından beri böyle kilo da sıkıntı yoksa sorun olmaz herhalde saati gelince uyanıyor 😁