Iyi geceler anneler daha önce kabızlık ve gaz hakkında post açmıştım şimdi onları geçtim bebeğim 33 günlük oldu yeni mamaya başladık 1 hafta oldu bebelac doğumdan itibaren anne sütü diye ve bebeğimin çok ishali var bugün puturcekliydi biraz koyuydu karnı agrio diye paranox 120 mg fitilin yarısını attim bu kez de ilk kakası sulu ikinci kakasınkn sümüksü olduğunu gördüm o ishal nasıl geçicek emzirirken kivraniyo kucağımda emmekle emmemek arasında savasiyo ikiniyo kizario ağlıyo fitil versem sulu yapio vermesem karin ağrısından duramiyo çaresiz kaldım yarında işitme testimizle aşımız var yagmurda yapiyo napicam bilmiyorum uykusunu bile uyuyamiyo uyaniyo sürekli ağrıdan lütfen yardım ne yapmalıyım