Feyzey35 Merhaba güzel anneler ☺️ 3 ay 20 Günlüğüz. Emerken kızımın başı sürekli terliyor. Özellikle son bir haftadır sırılsıklam oluyor kafası. Var mı aynı durumu yaşayan veya Sebebi nedir bilen var mı?
Ahtc Feyzey35 ayy böyle ortak telaşelerimin olduğu platformda olmaktan mutluyum ya 😁 demekki bi ben pimpirikli değilmişim diyorum yaşasın pimpirikli analar 👍😀 bende sordum hemşire çok normal dedi bnde hep pamuklu bezle siliyorum terledikçe üşütmesin diye
Matmazellllll Feyzey35 baş terlemesi demir ya da d vitamini eksikliğinden oluşuyor yine de doktorunuza danisin
Gulmrt Feyzey35 sadece emerkense sıkıntı yoktur heralde ya bizde de oluyor 3 ay bir haftalık kzım koluma yapışıyor terden bazen 😃
CananGl 🙋🏻♀️ Canım bizim oğlanın başını alnını gör boncuk boncuk terliyo ama ebe normal dedi o yüzden korkmana gerrk yok
Gamzesylu-06 Bizde 2 ay 8 günlüğüz bizim kızda öyle emerken çok terliyor normalmiş efor sarfediyor o kadar emerken ondan oluyormuş başka bişey yok merak etme canım ☺️
Feyzey35 Bir yerde D vitamini veya Demir eksikliği diye okudum da acaba ondan mı diye bi danışmak istedim aynı durumu yaşayanlara ☺️ umarım öyledir teşekkürler 🙏👍
Ahtc Feyzey35 bende bundan korkup sormuştum o sadece emerken değil normalde de çok sık olanlarda olabiliyormuş için rahat olsun yani
Feyzey35 Ahtc söz konusu Bebişler olunca malesef her şeyin bi sebebi olacakmış gibi düşünüyoruz sanırım 🙈 şu ara pek D vitaminine dikkat edemedim ondan mı böyle fazla oldu diye merak ettim açıkçası 😕
Tuanaseyda Bizimde çok terliyor d vitamini yada Demir eksikliği diye okudum ger yerde düzenli kullanmamıza rağmen yine oluyor ter emerken kıpır kıpır harketten bence terlemesi
CananGl Feyzey35 ben hergün dikkat ediyorum veriyorumda elimden geldiğince güneşede çıkarıyorum ama yinede terliyo yani