sevgi91 10 gün önce doğum yaptım kanamam bayağı azalmıştı açık kahve akıntı şeklimde geliyordu Az önce pıhtı şeklinde kan geldi bayağı normal midir acaba
Vebum sevgi91 gayet normal merak etme bikaç gün gelebilir. Eğer aşırı kanaman olur devam ederse doktora görünmelisin
HaticErkanMiran sevgi91 normaldir cnn sana anormal bi durum soyleyim ben doğum yapalı 47 gün oldu halen kanamam bitmedi bide sezeryan oldum parca şeklinde de gelebilir için temizleniyo
Feridearslanta19 sevgi91 Nornal canm eltimde dogum yaptiginda buyuk bi parca dusmus doktora felan gitmemis biseyde olmamis
sevgi91 S123ye doğumdan sonra ebeler yaptı o sırada gördüm bayağı pıhtı pıhtı kan geliyordu şimdi de aynısı oldu 10 gün geçtikten sonra geldiği için korktum biraz
sevgi91 S123ye çok bastırarak mı acaba doğumdan sonra ebeler çok bastırarak yapmıştı pıhtı pıhtı gelmişti dopumhanedeyken
S123ye sevgi91 yani bence dayanabildiğiniz kadar yapın ve sürekli tapın ben pek üstüne düşüp yapmadım kaldı göbiş