Sehermrv telsizim vardı sattım yerine bu kamerayı aldım Telefondan uygulama ile bebeğimi seyrediyorum. Mühendisinoğlu önermişti, ben o kadar memnunum Ki anlatamam. Boş yere telsize paraLar vermeyin bu kamera hem çok uygun fiyatlı hem de özellikleri harika. Bebeğiniz hareket edince Ya da ağlayınca size bildirim geliyor, gece görüntüsü çok çok net, bebek uyandıĞında bebeğe seslenebiliyorsunuz, ayrıca 360 derece dönebiliyor odanın heryerini çok net görüyor. Hem eşiniz hem siz telefondan nerede olursanız olun bebeği görebiliyorsunuz. Ben annemin telefonuna bile yükledim programı torununu seyrediyor uyurken:) şiddetle tavsiyemdir ;) diğer kullanıcı yorumlarını da okuyun
https://ty.gl/sf1tasz