Merhaba arkadaşlar. 2 aylık bebeğim var. Romatoid artrit hastasıyım. 1 aylıkken ağrılarım başladı. 2 hafta dayanabildim ve sonra doktora gittiğimde 8 mg kortizon başladı. İlacı aldıktan 4 saat sonra emzirebileceğimi söyledi. Şimdiye kadar o şekilde yaptım. Sonra içime kuşku düştü ve çocuk doktoruna da danışmaya karar verdim. Çocuk doktoru kortizonun 12 saate yakın vücutta kaldığını, emzirmeyi bırakmamı söyledi. Ne yapmalıyım bilemiyorum. Emzirmeyi çok istiyorum ama ilacın etkisinden de korkuyorum