Rzgr Eyllkck ben uzun yillar bakir rengi kullandim. Sarisinim normalde. Gayet guzel oluyor ben seviyordum. Tek sorun cabuk akmasi sarisinda olunca 1 aya kalmadan sariya donuyor ve dipler cabuk belli oluyor. Denemekten bisey kaybetmezsiniz. En kotusu bi kumral yapar kapatirsiniz hepsini😊
NrYlmzTsr En sevdigim renk, ve bi bakir bi sari bi koyu derken surekli boyatiyordum 😏 yine boyatacagim bakira
Nill16 Canım ben 2 yıl önce bakır renkte boyattım bakırda biraz kızıllık oluyor ve makyaj isteyen bi renk tonu sonrasında bal köpügüne döndüm 2 yıldır kullanıyorum bal köpügü cok dogal duruyor tavsiye ederim.