Sibelsu Merhaba, hiç çatlamadım. Çatlak ve kilo işi genetik. Hamileliğimi öğrendiğimden beri yağ, krem sürdüm hiç çatlağım oluşmadı. Göbek de çok fazla kilo almamıştım ( 9 kilo) göbeğim de çok büyük değildi o yüzden gitti ama hafif ayva göbeğim var o da karantinada oldu 🙈😅
Çatlak için lazer uygulaması var diyebiliyorum, göbek de bir şekilde gider sporla çok dert etmeyin. Mucize dünyaya getiriyoruz olacak o kadar 🌸