Sibelsu gobek icin korse ve 2 aydan sonra mekik tavsiye ediyorlar ben yapamadim hala duruyor 14 ay oldu. Catlak icinde hindistan cevizi yağı tavsiye etmislerdi ama erkenden baslamak lâzım galiba. Ben iki cocukla yuzumu yikayip banyo yapip rahatca af edersin tuvalete gidersem şükür. Uyku yok dinlenme yok yemek yiyemiyorum kan sekerim dusuncede en hizlisindan ya cikolata ya tatli yada recele ekmek ban yapıp oturuyorum. Yemek yapiyorum ama cocuklara yedirmekten bana firsat kalmıyor. Bide ev isi masallah. Sanirim tatli yuzunden zayiflayamayanlardanim bende.