Herkese Merhabalar size bişey danışmak istiyorum,oğlum 5 buçuk ayını bitirdi 6ya gidiyoruz gece uykumuz düzenli gece beslenmesi bazen 1 bazen hiç olmuyor, bebeğime bağlı herneyse sorum şu ki bebeğim her gece emerken uyuyor sonra gazını alıp beşiğine yatırıyorum ben bu durumdan çok memnumun gece uykusundan önce en az 45 dakika kadar ufak ufak emip dalıyor 4 aydır böyle hemen hemen fakat bi kaç gündür çevremde bir kaç kişi resmen ayıpladı beni öyle bebek uyutulmaz alışır vs vs ben çok memnunum halimden alışsın diyorum zaten 1 buçuk 2 sene daha en fazla bu şekilde olucak kucağımda uyuması bana huzur veriyo diyorum yok hala ıvır zıvır iyi değil,çok sinirlerim bozukk🤬 Sizin görüşleriniz neler bu konuda yanlış mı yapıyorum oysa ki benim için günün en güzel zamanı yavrumu emzirirken uyutmak elini tutuyorum uyumadan önce izliyorum onu ne bileyim lütfen fikirlerinizi paylaşır mısınızzzz, teşekkür ediyorum🙏🏼