asyamoms Arkadaşlar yarın kandan alerji testi yapılacak çok korkuyorum yerini bulamazlar çok ağlatırlar diye götürmek bile istemiyorum daha önce aldıran var mı nasıl yaptınız kızım daha 5 aylık çok korkuyorum 😤😭😭😭
Gisemm asyamoms 2 aylikken kan verdik çok ağladı hemen emzirme odasına girdik emzirip sakinleş mişdi kan alırken de tanıdıkdı ve ilk seferde bulmustu
16102018 asyamoms oğlum 3 4 günlükken sarılığı düşmedi ve hastanede yattık yenidoğan yoğun bakımda mavi ışıkla ve düşmüşmu diye günde 4 5 kere kan alınıyordu iki elinin üstude delik deşik oldu 3 gunde sizin ki 5 aylikmis asi falan da oluyorlar korkma aynı şey ama bebek hemşiresi isteme şansınız varsa o alsın daha tecrübeliler
Balkiz01 asyamoms bizde alerji için kan alındı. Elinin üstünden aldılar, ağladı tabi haliylen, emzirince sakinleşti. Sizde sakin olun, bnde diyorm kızıma geleceğine bana gelsin ama napalm mecbr katlandk
gokcekizinannesi asyamoms 40 günlükken aldırdık. biliyor hemşireler rahat olun. tabi insan çok üzülüyor ama onların iyiliği için 💖
asyamoms Gisemm nerden aldılar peki dirsekten mi kolun içinden mi çok korkuyorum keşke ben versem 10 tüp Allahım ne zor hiç tanımıyorum hemşireleri ben
asyamoms 16102018 Kıyamam evet bende isteyeceğim inşallah tek seferde bulurlar bulamazlarsa napıcam kafayı yerim heralde inşallah işimiz rast gider Allahım götürmesem mi bilmiyorum napıcağımı şaşırdım
Gisemm asyamoms elinin üstünden aldılar ve sıktılar kan gelmesi için kızımı sıkı tutup yan tarafa baktım hep 😔😔
16102018 asyamoms götürün tabi ki ayaklarına taş değmesin yine de ama bir sürü acıyla karşılaşacaklar ufacık bi iğnede böyle olursak ne onlar dirençli olur ne de biz ki bende ağlardım iğne yaptıklarında ama işte bu kaç günlüktü 😊
Woody Bugun konuşurken bir arkadaşım emzirirken kan aldırdığını, aşılarını yaptırdığını ve bebeğinin hiç alamadığını söyledi. Aklınızda olsun çok geriliyorsanız
Siyahbeyazl Woody Mallesef onu onermiyorlar, cok arastirdim ve doktorlara sordum, siz su icerken birden biri gelip size igne batirdiginda korkup bogulabilirsiniz, bebeklerde de ayni sey olabilir allah korusun, ama nedense yurt disinda yapiyorlar 🤯
Prensinannesii06 asyamoms 40 günlüktü menenjitten hastane de yattık 10 gün hemşireler çok iyiydi iki kişi başında durdu benim yanağını okşamamı konuşmanı istediler ve bana ayaktan almalarını şöyle her zaman bebeklerde ayaktan daha rahat bulunur dedi hemşire zaten hastane de yatarken de hep ayaktan açtılar damar yolunu elden bir kere açtılar ama sürekli elini ağzına götürmeye çalıştığı için kapağı açılıyordu kızdı baş hemşire hatta diğerine
Seliminannesiii asyamoms hayir normal kan alınıyor oglumdanda cok kan alındı uzamış sarılığı vardi 3. Aya kadar 15 gunde bir kan aldilar sonra alerjisi cikti 5. Aydada alerji icin aldilar. Damarlarina gore el veya koldan alinacagina karar veriyor alan kisi. Elden alininca kan az geliyor damla damla o biraz daha uzun sürüyor ama koldan alininca daha cabuk bitiyor işlem
Bsecill asyamoms 15 günlükken kan verdik Sünnet için. korkmayın bebeğinizin yanında durun ve onu sakinleştirmeye çalışın. Ben oğlumun elin tutarak sürekli annecim yanındayım hiç korkma bitti annecim yanındayım dedim güvende hissetmesi önemli bence
Kbralp 9 aylik kontrolunde kan aldilar citi bile cikmadi ben cok gerilmistim canimin cani yanacak diye cok sukur citi çıkmadi
asyamoms Seliminannesiii evet elden damla damla geliyormuş çok mu uzun sürüyor ne yapsam götürmeyip kendim diyete devam mı etsem bilmiyorum bu gece hiç uyuyamayacağım galiba içim acıyor yavruma bakınca o pamuk ellerini delecekler diye😢😢
Nursma asyamoms öncelikle geçmiş olsun bende kızımda vitamin eksikliğinden şüphelenip test yaptırmştm alerji testinde nasıl olur bilmiyorum da bebeğiniz tok olmalı yoksa çok zor oluyor bizimkinde bilekten bulamadılar damarı baya çok ağlattılar ama açmış yavrum emzirip getirdim hemen başka yerde buldular 🌷
Sibel_ismet asyamoms 5 aylik olduysa damar bulurlar merak etmeyin. Biz 2 haftalik ken kan aldırdık sarılık testi için damar bulamadılar bilekten almışlardı ve cok aglamisti. İki hafta sonrasında tekrar aldırmadan gittik bu defa damar buldular ve cok rahat aldılar hiç ahlatmadan😊