goncaalp Bebegim emerken bir anda bağırıyor ve agliyor aslında emmekte istiyor gibi istemiyor gibide gerçekten anlayamadim gaz sancısı mi giriyo o yüzden mi istemiyo yoksa karni doyuyor daha fazla mi emmek istemiyor anlayamadim yasayan biri varsa lütfen yardım etsin
Babygirly goncaalp biz bunun için gittik bugün doktora duruduk yere 2 gündür meme de istemsizce bağrıyo ağlıyo emicek emmiyo gaz sancııs tabii ki de canım damla verdi bize yine zaten kaç damlamız oldu sayısını bilemiyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
eymeninannesibusra goncaalp öyle durumlarda karnına bak eğer sismisse gazdan yoksa gazi sutun çok hizli geliyo olabilir ondand a ağlayıp bırakabilir
Dodonay goncaalp ayy gaz malesef. Bi çay bardağı ılık suya bi çay kaşıgı kimyon at. Karıştır. Çökünce iç. Sendeki ve bebekteki gaza iyi gelir inşallah
Babygirly goncaalp olur mu öyle şey bize geçen relactax verdi ondan önce biogaia ve zinco onu aldım bi işe yaramadı bunun gidip gösterdik şimdi başka verdi akşam kullanıcam akşam çok huysuzluk yapıyor
Asyaveannesi Meme reddi yaşıyorsaniz instagram da ebeayse var onun bununla ilgili bir yazısı var mutlaka okuyun derim işinize yarar umarım