Kuzeyege Herkese merhaba yaz geliyor havalar ısınıyor ve bembeyaz teni olan bebeğim için güneş kremi tavsiyesi istiyorum 😍😍😍
zumramomm Kuzeyege Babe marka var BG storede uygundu fiyatları bende onu almayı düşünüyorum açık koyu ten farketmez sürmek lazım 😊
blzylcnsy Kuzeyege kızım 1 bucuk aylıktı kullanmaya başladım ben mustela almıştım gecen yıl. evdeyken bile sürüyorum balkona çıkıyoruz güneş varken diye gecen yılda kasıma kadar hep kullandım. bu sene de yenisini sipariş verdim yine mustela aldım büyük 200 ml alıyorum kendimede onu kullanıyorum
Kuzeyege zumramomm aynen canım kullanmak gerek biz azıcık balkona çıktık hemen yandı kuzum burnu kırmızı oldu 😊
Tospagam Kuzeyege geçen sene la Roche posay markasını kullandık cok çok memnun kaldım tatilde bı gram yanmadı
Benimoykum Kuzeyege mustela kullandım çok memnun kaldım aldığım sette banyo şampuanı ve vücut kremi de vardı 🙂
Melisyldzz Geçen sene mustela almistm çok memnn kaldm bu sene yine alıcam oğlum beyaz tenli olmasına rağmen kızarmadı bile çok iyi geldi . Bide trukid diye bi marka var icerigi temiz onada güzel diyolar ama fiyat olarak daha pahalı sanırm