Tatliskooo Defneligunlerrr ven de aynı sütle yapıyorum 5 buçuk saatte alıp dolaba koyuyorum . 7 saat çok fazla en fazla 6 saat deniyor hep bu arada
Duce28 Misskokulum Carrefour’a girdim sonra e bebek sonra evidea baya alacaklarim birikmiş toparladım eşimede dedim boyle boyle bir arkadaşim var diye su bela bitsin gorusursunuz dedi Ay inşaAllah dedim . Kulaklarını çınlattık yani 😍
EsZe Zerr başkasına mı yazcaktınız acaba? Benim tutmadıgı başlarda 2 kez falan oldu onları da lor yaptım zaten. Atmıyorum