Hayatımda ilk defa kaynanam ve annemin tarifiyle ilk kez kendim yaptım ve taş gibi oldu;
günlük sütü kısık ateste 1 parmak eksilene kadar kaynattım,
kaynadıktan sonra ne cok soğuk cok sıcak olacak serçe parmağınız 7sn boyunca sütün içinde kalabiliyorsa mayalayabilirsin,
daha önceden (2kg süt için)mayalanmış 2kaşık yoğurda kaynattığımız sütten bi kaseye alarak pürüsüz olana kadar karıstııryosunuz, sonra sütün içine koyup tel cırpıcıyla çırpıp, cam kavanozlara koyup,4saat kadar sımsıkı sarıp bekletiyorsunuz,
süre geçtikten sonra yoğurdu kapaklarını kapatmadan 3-4saat kadar ağzı açık olarak buzdolabında bekletiyorsunuz.sonuç harika oldu 😊🙏🏻