Gamzem12_y Kızlar ağrı kesiciydi galiba doğumdan sonra bacağıma yaptılar her şey geçti o geçmedi böyle sanki bıçak batıyor gibi sızlıyor bazen uykudan sıçratıyor
Buray747 Gamzem12_y ya tek ben değilmişim dmeek 😥bana psikolojik diyorlar kimseyi de inandıramadım kendime ama İnan benim o iğne vurulan yerde hissizliği var sadece o bölge ufak bi bölge çok korkuyordum ilk başlarda ama alıştım artık bir sene oldu 😞😞
Gzd_ Gamzem12_y kalçaya yapılmıştır iğne dağılmamış olabilir sertlik varsa ablamın da aynısı olmuştu ve ağrı kesici dağılmadığından çok ağrısı olmuştu 😔 sizin de ağrınız çokmuydu acaba
ayazasaf Gamzem12_y banada kalçadan yapıldı ama ağrı kesiciydi tam hatırlamıyorum o an çok ağrıdı ama sonra hiç ağrısını hissetmedim neden hala acıyor sizin acaba çok mu kasmıştınız o zaman
OZge35_5 Gamzem12_y bacak değil kalçadan yaptılar. Ağrı kesici. Hatta üç kere. 3 ay oldu. Bacağımda öle bişi hissetmiyorum
fatmahicip Buray747 bende tek değilmişim bende de aynı durum var hissiz orası dokunduğum zamanda sızlıyor gibi 😔
Gamzem12_y Gzd_ evet ilk gün bacağma yaptlar ikinci gün kalçama kalçamdaki sorun yaratmadı ama diğeri hiç geçmedi yokluyor arada bir çığlık attırıyor
Buray747 Gamzem12_y yok malesef küçüçük bi alan sadece orda böyle nasıl anlatsam eklediğimde falan hissizliği var etimde bende anlam veremedim ama alıştım saçma geliyor birine dediğimde bu yüzden doktora bile gitmedim deli der kendinde hastalık arıyor bu kadın der diye 😂😂😂