4 gün önce suyumun bitmesi ile 34+6 da sezeryan ile doğum yaptım oğlum 2700 Gr doğdu ama solunum yollarında sıkıntı vardı ciğerleri gelişmemiş hiç görmedim kucağıma alamadım bayramdan sonra ya kadar kuvezde kalacağını söylüyorlar ama şükür gün geçtikçe iyiye giden haberlerini alıyorum rabbim kimsenin kucağını boş birakmasin çok zor çünkü sütüm doğumdan sonra ki gün gelmedi ama yavaş yavaş gelmeye başladı şükürler olsun ki bu savaştan zaferle ayrılacağız inanıyorum