Geçen ay yaptırdık biz nimenrix 300 bexsero 450 TL , her doktor farklı bir takvim belirliyor bu aşılar için mesela bizim.doktorumuz nimenrix için 2.4. ve 13. Ay olmak üzere 3 doz , bexsero içinse 2.4.6.ve 13. Ay olmak üzere 4 doz belirledi. Ben sonradan 1 yaşından sonra tek doz vurulabilecegini okudum burda ama ilk dozlari vurdurmus olduk tabi.
Bu aşilar menenjitin biri a diğeri b tipiymis o yüzden birbirinin tamamlayıcısı niteliğinde olduğu için ikisinin de yapılması gerektigini okumuştum ben. Aslında yapılması önemli ve gerekli aşılar malesef devlet bu aşıları karşılamıyor ve pahalı aşılar da yani bunlar.