ebrualp Kızım 8 ay 15 günlük. 2 gundur ara ara nefesi gdiyor gbı ııı ııı ııı dıye ses cıkarıyor neden yapıyor anlayamıyorum normal bsey mı yoksa Bı sorun olabilir mi korkuyorum
Sugul ebrualp benim oglumda ara ara yapıyor onu bende merak ediyorum bazen kendisi bilerek yapıyor gibi geliyor
Aselks Benim kızım da yapıyor aynısını sürekli ama bi problem görmedim ben sanki şımardığı zaman yapıyormus gibi geliyor yeni keşfettiği için olabilir