Bende 2 tane termos var birine kaynamış sıcak su diğerine kaynamış soğumuş su dolduruyorum. Bi ondan bi ondan koyarak suyun sıcaklığını ayarlıyorum. Yoksa her gün her gün 3-5 defa bununla uğraşmak çok yorucu ve bebek de beklemiyor basıyor çığlığı zaten.