Yaşayan varmı 6 dıncı ayda bütün meyve ve sebzelere alıştırmıştım hergün farklı çeşit yapıyordum ama artık kolay kolay yemiyor ağzından atıyor tekrar un çorbası ve formül süt istiyor ek gıdada bu dönemlerde vitamin deposu napmam lazım yemesi için 11 ay 17 günlük özelliklede sıkma portakal aldık ne yiyor nede suyunu içiyor bana bir yol gösterin