anne15 o elektrikli olan sanırım. 4 ay önce annem bana bimden manuel olanı almıştı. Lansinoh ve mamajonun kullanmıştım. Vallahi biminki hepsinden iyi çıktı. Başlıgı çok iyi. Gögsü tam kavrayıp güzel sağıyor. Digerlerinde sağarken acıyordu rahat degildi. Baktım şimdi elektirkliyle bendeki manuelin başlığı aynı. Bence güzeldir elektrikli de.