Merhaba sevgili anneler bilgisi olan yardımcı olabilirmi acaba?
Benim 5 aylik kızım var normal Aile hekimindeki karma ve normal aşılarımızı zamanında yaptiriyorum.Bunun yanı sıra Aile hekiminde yapilmayan ve sadece özel hastanede yapılan Rota virüs (Rotarix),Menenjit için olan 2 aşı (Limernix ve Bexero)aşılarımızın üçünüde aynı zamanda 7 martta ilk dozlarını yaptırdım.Doktorumuz 2 ay sonra yani haftaya denk geliyor ikinci dozlarını yaparız demişti.Malum hastanelere çok fazla gidesimiz yok şu sıralar.Bu üç aşının ikinci dozlarını daha sonra yaptırmamda atiyorum 4-5 ay sonra gibi yada dahada ileri tarihte yaptırmamda bir sakınca olurmu.?Ara verirsek ilk dozlar etkisini yitirebilir mi?Genel anlamda ne tavsiye edersiniz.?