kizlar bebeğim yeni bir yaşını geçti. Su son 1-2 aydır aglarken çok sesi gidiyor bi on sn. Gelmiyor😞sonra içini ceke ceke ağlamaya başlıyor 😔tabi benim elim ayağım boşalıyor o an😭omrumden omur gidiyor.ben mi çok abartiyorum yanı bu normal bisey mi anlamadim🤷🏻♀️Doktoruna da götüremiyorum 😚ne yapmam lazım kızlar valla gına geldi bu durumdan🙄her gün yaşıyoruz mutlaka bu durumu😟