Öncelikle çok geçmiş olsun aynı durumu bende yaşıyorum doğumdan sonra gittim doktora sütünü sagip dökmen lazım dedi bı 6 saat emzirmem gerekiyormuş bende yaptırmadım ilaç verdi geçti bir süreliğine ama 6 aydır beni mahvetti artık dayanamicak duruma geldim ve gittim bu gittiğim doktor da hiç birşey olmayacağıni söyledi emzirebilirsin sagmana falan gerek yok dedi başka bir doktora daha gittim o da emzirebilirsin dedi ve şu anda 2 dişim kanal tedavisi oldu 3 .cu kanal için de yarın gidicem tekrardan