Deletedmom389 Kızlar her bebek gibi benim de bebeğim emerken çok terliyor üşütür diye korkuyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz o ter mevzusunu
Arzu0101 Deletedmom389 canım bebeğin emerken üstünü bı kat incelt benim bebeğimde öyleydi üşür diye battaniyeyi bile cikartmiyordum doktorum da bı kat inceltmemi söyledi şimdi havanın durumuna göre öyle yapıyorum ve sıkıntı yaşamadım
Fteshma Deletedmom389 Merhaba, emzirirken ense kısmına beline bez koyun ince emzirdikten sonra alın tenine soğukluk geçmemiş olur
MarlaSinger Terliyorsa teri üstünde soğursa üşür. Bebekler soğuktan değil, terlediklerinden hasta olur derdi doktorumuz.