rknrdvneyll Merhaba anneler on günlük anneyim bu aralar sürekli ağlamaklı oluyorum sizde oyle misinz cok duygusal olmuşum
Defne_cicegim rknrdvneyll öncelikle hayırlı olsun valla benim bi 6 ay sürdü o durum herşeye agliyodum çok duygusal oluyosun normal yani geçecek merak etme ağla içinden gelince tutma sıkma kendini çok rahatlarsın 🤗
Balkiz01 rknrdvneyll tabi çok normal, lohusalık. Bende durup durup ağlıyordm. İnşallah hemen atlatırsınz bebeğinizi sağlıkla büyütün. Geçecek inşallah merak etmeyin
1prensAnnesii rknrdvneyll ay ben ne kadar ağlamıştım 😂😂 kendimi gördüm bian ama merak etme canım geçiyor allahın izni ile
Prensinannesii06 rknrdvneyll lohusalık canım bende durup durup ağlıyordum herkes batıyordu bana ama geçiyor biraz sabır sadece tabi allah etrafimizdakilerede sabır versin 😀
Ahanife rknrdvneyll çok normal hiç merak etmeyin geçicek hepsi bol bol bebeğinizle ten tene temas kurun çok iyi gelicek hem size hem bebeğinize 😌 hayırlı olsun 🥰
PrensesRavza rknrdvneyll Hayırlı olsun bebeğiniz sağlıkla büyüsün inşallah 🤲 lohusalık canım ben bi 2 aya yakın ağladım herşeye oluyo böyle şeyler
Elifyasin rknrdvneyll benm geçti şükür birde tek başımaydım hep lohusayken sürekli ağlıyordum eşimden bişi istedim almadı diye oturdum ağladım adam bile şok oldu hatta sonraları da hep dalga geçti annrm kıyamam diye 😂😂🙄😂